Ahop

Sitter hos Gustaf.. Var inte i skolan idag.. Sov värkligen inget bra inatt.. Och somnade sent så ringde till mamma imorse och sa att hon skulle sjukanmäla mig hade sån huvud värk oxå imorse när ja vakna.. Grejen är den att jag inte sov bra inatt är för att Gustaf åkte och jobbade kl 22 igår kväll igen.. Och han har inte kommit hem än.. Han har jobbat över 13 timmar stackarn.. Han lär nog vilja sova när han kommer hem... Förståligt eftersom han gick upp kl halv 7 igår morse och inte sovit sedan dess... Stackarn.. Men men jag kolla på Wallander och Ullared igår när han hade åkt.. Så jag somnade.. Kolla även på Ullared idag med det jag missade igår :P Hehe.. Vet inte vad som händer idag.. Pusspuss


Varje gång du ser på mig och ler slår mitt hjärta snabbare, varje gång som du är i min närhet så vill jag bara skrika ut mina känslor, varje gång jag är med dig så vill jag aldrig släppa dig, varje gång som du inte är hos mig fäller jag en tår. Varje gång jag tänker på dig formas mina läppar till ett leende utan att jag själv märker det.Älskar att ligga i sängen och höra dina andetag, att känna att du finns hos mig, älskar att ha dina trygga armar om mig<3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!