Försov mig

När man en gång tänkt åka till skolan så försover man sig.. Typiskt! Men men Gustaf försov sig också... Han stack för en stund sen.. Jag måste invänta bussen som går 19 minuter över 9.. Kul.. Idag är det kallt ute.. Är 6-.. Tack Sverige för det jätte fina vädret! Det är verkligen super härligt!.. Eller inte.. Vill ha det varmt så man kan åka och bada och det. Inte fryssa ihjäl-.. Men men.. Igår så vart det massa myspys.. Bara att jag tar åt mig när han skämtar med mig.. Fast när jag skämtar med han så tar han inte åt sig och det.. *Förlåt* Ska förrbättra mig.. Du ska kunna skämta med mig med så som jag skämtar med dig.. Nej nu ska jag gå ner och se om han har någon påse eller nått som jag kan lägga datorn i!.. Möte sen också! Hehe Skriver mer sen. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!