Fy fan vilken bra dag =)

Idag så gick jag upp vid 7 =).. Fixa mig lite sen drog jag till skolan =).. Jobba på bra tyckte jag.. Sen efter det så drog jag och Becka in till stan och möte upp Tess som skulle kolla på en klänning.. Sen så gick vi till McDonalds där min bror David var snäll och bjöd mig på mat.. Sen när vi hade ätit så drog vi omkring i alla möjliga affärer för att Tess skulle hitta en klänning.. Hehe.. Sen så vid halv 1 så drog vi till skolan igen... Tess hitta en jätte fin klänning tycker jag =).. Sen iallafall väll tillbaka i skolan så hade vi ingen svenska så helt meningslöst att vi drog tillbaka till skolan men vi visste ju inte.. Hehe.. Sen hem.. Träffa Carro vi drog upp till Centrum... Köte Chips och lite som vi ska äta snart.. Just nu har jag precis kommit hem från gymmet =).. Tränna 2 timmar idag.. Bara ben =).. Enligt mig själv iallafall var jag jävligt duktig eftersom jag inte tränat på över 1 år.. Hehe.. Först träna jag med Carro i en timme.. Sen när hon hade kört slut på mig kommer Daniel och kör ännu mer slut på mig... För han skulle ju göra de och han lyckades bra vill ja lova.. Är helt slut i bena nu eftersom vi bara körde ben=).. Imorn så blir det att träna armar =).. Kul som attans.. Ska snart äta =).. Fett gott =).. Imorn blir det skola vill inte ens veta hur jag kommer att gå.. Hehe.. Men men får man se imorn... Men ska få testa nu över helgen med att gymma och det sen blir det att skaffa gymkort =)=).. Då jävlar.. Känner att jag behöver göra någonting asså.. *Och det kan vara bra för mig att bygga upp mina muskler =).. Hehe.. I helgen blir det att köra på som fan =).. Hehe.. Ska bli kul också för Daniel puschar på mig och säger att jag klarar det och då blir jag mer självsäker =).. Hehe.. Ska laga lite snabbmat idag Makaroner med köttbullar =).. Kött och ris får det bli imöra.. Hehe..  Ska väll sätta igång med maten nu snart.. Hehe.. Fan vad ont jag har.. Hehe.. Och det var faktiskt kul att komma tillbaka till skolan med =).. Men ska bli ännu roligare efter lovet =).. Hehe .. Får då blir det praktik för mig.. Känner mig så jävla duktig fan.. =).. Ska ta lite bilder imorn när vi är på gymmet tänkte jag så ni får se =).. Nej nu blir det att laga mat =)..Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!