Godmorgon tisdag

Igår så kolla vi på film.. Den var bra =).. Sen så vart det myspys.. Han försov sig imorse.. Hehe sen drog han iväg till jobbet... Vi kanske skulle synas innan helgen.. Hehe.. Hoppas på det.. Kollar på tingeling nu.. Väntar på att mamma ska höra av sig.. Sen blir det ju att åka till läkaren som sagt.. Hehe.. Sen vet jag inte vad som händer.. Får se.. Hehe.. Skriver mer sen.. Puss

Åt frukost för ett tag sen.. Nu skrev Gustaf och fråga vad jag gjorde. Skrev ligger i din säng sjdå? Då skrev han ska du med till katrineholm ikväll? Och givetvis sa jag ja.. Tar alla chanser jag får för att få vara med Gustaf =).. Så ikväll blir det  Katrineholm =).. Hehe.. Kul.. Tror aldrig jag varit där förut.. Han skulle köpa bilgrejer till bilen hehe.. Ska ju på möte om ett tag med läkaren.. Hehe imorn blir det möte i skolan.. Hehe.. Skojsigt.. Hehe.. Nu är jag glad för att jag får spendera en eftermiddag till med Gustaf =).. Kanske blir att jag sover här med det vet jag inte än.. Det får jag fråga han sen.. Hehe.. Nej nu ska ja göra nått vettigt.. Puss


Vart inte Katrineholm idag.. Skulle bli en annan dag.. Men men får se vad som händer och sker idag.. Ska väll ändå åka ut hit till han hehe.. Massa mys ska det bli då.. Min mamma har inte ringt mig än och mötet är om en halv timma hur hon nu har räknat ut att vi ska hinna med det eftersom ja e hos Gustaf.. Och det tar 20 min in till stan.. Hehe.. Pusspuss
mamma ringde nu och hon skulle komma såfort som möjligt så jag ska göra mig klar.. Sen blir det ut till Gustaf igen =).. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!