Hejsan =)

I Torsdags så åkte jag ut till Gustaf igen =).. Har vart hos han enda sen i Söndags förutom i Onsdags då då jag sov hemma.. Hehe.. Annars har jag vart hos han hela veckan.. Massa mys pys.. Hehe.. Igår så prata vi massa om allt och inget.. Hehe Prata även om oss.. Och om att jag tycker han har blivit gulligare mot mig och sånt och att jag hoppas att han blir min igen och grejer.. Sa även till han att han är den enda jag vill ha och ingen annan.. Hehe.. Imorse så skjutsade han mig till skolan =).. Tack så mycket.. Slapp jag ta bussen =).. Hehe.. Han åkte till Oskarshamn vid typ 10.. Han var framme vid 12.. Han skulle hålla på med bilen.. Hehe.. Jag ville följa med men fick inte eftersom han ska hålla på med bilen.. Men men får träffa han på Söndag igen och denna gång var det han som sa men vi ses ju på Söndag då drev jag med han bara jasså gör vi? Han bara ja vill du inte de? Jag bara jo klart.. Men varför säger du att vi syns på Söndag han bara för trodde du ville det jag bara men det är klart att jag vill det.. Skulle vilja vara med han varje minut fan. Hehe.. Idag så var jag i skolan. Har nog höjt upp datakunskapen till Vg.. =).. Hade också prov i LMK idag Fick G på det var två poäng ifrån Vg så jävla surt!... hehe.. Idag vet jag inte vad som händer skulle på bio med brodern idag men vi ska gå någon gång nästa vecka istället.. Idag vet jag inte vad som händer ingenting tror jag väll.. Lika tråkigt som alltid i skägget.. Ska nog upp till Centrum och köpa massa Godis det var billigt.. =).. Saknar Gustaf.. E Fan van att sova bredvid han nu och sen nu åker han till Oskarshamn.. Usch.. Någon som vill hitta på något? Puss

Vill att det ska bli vi två igen.. Jag vet att det kommer bli så!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!