Helgen

I helgen har jag varit med Tina.. I fredags så sprang jag och Daniel ut till systemet för att köpa några öl.. Sen så möte jag upp Tina efter det.. Hon och jag drog till Centrum och köpte chips och det åt hennes pappa.. Sen gick vi hem till hennes pappa och lämna grejerna.. Satt där ett tag.. Jag hade sån träningsverk.. Sen så möte vi upp Daniel på vägen hem till mig.. Vi satt här hemma och drack några öl.. Åt också lite mat här också som mamma hade lagat, pommes och kött =).. Ass gott. =).. Tina åt här också =)..Sen så gick Daniel hem efter ett tag.. Och jag och Tina satt kvar här ett tag vi plockade ihop ölburkarna och det eftersom vi satt i Simmes rum.. Sen drog till hennes pappa.. Hehe.. Somna inte förens sent på morgonen typ.. Hehe Rolig kväll med mycket skratt.. Var gott att dricka några öl faktiskt.. Hehe.. Innan vi gick in till Tina så satt vi lite utanför och prata massa skit :P.. Hehe.. Satt och sjöng och det och hade jätte kul =).. Tack

Lördag:
I igår då så sov jag och Tina klippt hela dagen.. Hade sån träningsverk fan. Haha.. Jag vaknadeSvin sega och trötta var vi.. Sen så drog vi upp till Centrum och köpte cigg.. Snackade lite med Jenny också.. Sen efter det så drog vi hem till mig.. Sen hem till Tinas mamma och sedan hem till Tinas pappa.. Hos Tinas pappa så åt vi mat och sedan fixade vi oss för att sedan dra till Norrköping.. Vi missa ju såklart bussen vid 9 så då missa vi tåget vid halv 10 så vi tog halv 11 tåget.. Trevligt.. Träffa Henke och hans kompis Daniel.. Hehe.. Vi satt och snacka skit och det sedan så somnade Henke.. Så jag och Tina fixade skjuts hem till Linköping för vi missa ju givetvis det sista tåget hem.. Men men.. Sen väll hemma så följde vi med in till L och P en sväng och snackade lite skit.. Hehe.. Sedan så gick vi hem till Tinas pappa, slängde på en film och jag somnade givetvis med var ass trött :P.. Hehe..

Söndag:
Idag har jag inte gjort mycket Vakna för en stund sen.. Gick hem från Tina.. Ska till Gustaf senare ikväll... Hehe massa mys blir det hoppas jag =).. Skriver mer sen... Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!