Inte långt kvar

Inte långt kvar nu till ett nytt år och ett nytt liv kanske? =).. Hehe får se hur år 2010 blir då.. Idag har jag inte gjort ett skit typ.. Suttit här och spelar super mario.. Hehe.. Väntar just nu på pizza ska bli gott att äta lite =).. Hehe igår var ja på hockey skit kul =).. Min handledare eller vad de heter som jag ska ha på praktiken var där med haha.. Han e gammal lhcsupporter/ klackledare eller vad de heter.. hehe.. Saknar Gustaf med men han får man ju träffa till helgen.. Hoppas jag får spendera hela 2010 med han =).. Och hoppas det blir han och jag igen =). Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!