Inte skrivit på ett par dar

I Söndags så åkte jag ut till Gustaf =).. Gick in till Jenny en sväng medan jag vänta på att Gustaf skulle komma hem från Oskarshamn.. Vi åt lite mat.. Vart Tackopaj =).. Jätte gott.. Sen i måndags så gjorde jag inte så mycket städa Gustafs rum medans han var på jobbet.. Sen så gjorde vi inte så mycket.. Myspys.. Hehe.. Kollade på några filmer och det..

Tisdag:
Idag så var jag i skolan.. Både jag och Gustaf försov oss.. Tog bussen till skolan kl 20 över 9 för Gustaf sov fortfarande då.. Hehe.. Sen var jag i skolan hela dagen.. Hade kallkök så jag gjorde grekisk sallad.. Sen så var jag med Vicktora och Felicia och gjorde småpajer.. Hehe.. Sjuk humor har dom iallafall :P.. Sen efter skolan så satt jag och väntade på pappa, mamma och Martina eftersom vi skulle ha möte igen.. Denna gång var rektorn med och kuratorn.. Vi pratade om praktik.. Och så förslog pappa Delikatesbutiken så jag bad Packe ringa upp mig och pratade lite med han och han sa att det skulle gå bra att jag praktiserade där.. Han skulle ringa mig idag och berätta lite mer.. Så det är toppen =).. Efter mötet så åkte jag och Martina till La Kantarell och åt mat =).. Gött.. Sen efter det så skjutsade hon mig till Gustaf.. Som redan hade kommit hem från jobbet.. Hehe.. Så kolla vi på film.. Lite myspys bara.. Sen så hade ja ju inga ciggareter heller.. Så var sur också :/.. Förlåt Gustaf :/.. Men men så kan det bli ibland.. Sen iallafall så skulle vi sova och jag var mest sur och ville inte sova så sa till Gustaf att han skulle hålla om mig iallafall för känner mig trygg då..

Onsdag:
Idag så har jag varit i skolan.. Duktig jag känner mig har varit på alla lektioner nu under den här veckan och förra veckan.. Pratade lite med Thomas idag om att jag skulle få praktisera på Delikatesbutiken antagligen.. Tyckte han var bra.. Hehe.. Sen när skolan var slut så åkte jag hem till mamma.. Gick ut med hunden Tess.. Ringde till öron näs och hals och fråga om varför jag inte fått något papper en från ortopeden då sa dom att det kunde ta upp till minst 3 månader innan man fick en tid.. Jo man tackar.. Nu har jag precis varit inne i en dusch.. vet inte vad jag ska göra av den resrerande dagen.. Får se.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!