JULAFTON

Hejsan.. I förgår så åkte jag lite bil med Danne, Becka och Natti.. Kul att komma ut och göra nått.. Hehe.. Igår så följde jag med Carro ut till ikea var där i säkert 4 timmar hehe.. Möte även på pappa och David där ute :P.. Sen så åkte jag och Simme ut till pappa. Vi åkte med pappa.. Hehe David var också med =).. Drack några cider igår =).. Göttans.. Sen fy fan vad jag och Simme garva åt en sak jag sa... hehe spela även bingolotto =).. Kul.. Fast van inget .. :/.. Idag iallafall så har vi inte gjort mycket.... Fick nyss öppna våran ända julkapp.. Jag fick 400 + att jag fått 200 innan så av pappa har ja fått 600.. Får 300 av mormor och vet inte än hur mycket jag får av mamma.. Men de blir iaf 700 jag har än sålänge så det blir att handla klädder sen.. Hehe.. Nej nu ska jag gå och umgås med familjen.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!