JULLOV

Idag så började ju jullovet.. Åkte med pappa in imorse.. Hämta lite grejer i skolan.. Sen upp till kyrkan där vi hade julavslutning.. Hehe sen missa jag och Becka bussen två jävla gånger haha.. Nu sitter jag hos mamma.. Prata med csn också förut och aa dom e ju sjuka i huvet haha.. Vet inte vad som händer idag.. Åka ut till pappa sen ikväll iallafall.. Min lilla plutt åker ju till Oskarshamn idag.. Han hade jobbat över ett helt dygn.. Vet inte om han redan är i Oskarshamn eller om han sover.. Hehe
SKÖNT MED JULLOV NU VILL JAG LOVA!
Pusspuss

 

Efter ett tag typ vid halv 4 så gick jag till Elle och hon gjorde iordning mina naglar =).. Tack de vart jätte fint! Sen så inväntade jag pappa.. Sen så åkte jag och han till Borensberg och köpte oss varsin pizza =).. Göttans.. Sen nu har jag precis blandat till dipp.. Hehe blir att kolla på tv och bara ta det lungt ikväll med pappa =)... Skönt det med...

 

Är så trött att jämt och ständigt bli anklagad för saker som man inte ens har gjort för i helvete! Ta reda på fakta för i helvete innan du ska komma och slänga skit och anklaga mig för saker!! Är så trött på det.. Du kan inte komma på något annat än att anklaga folk för saker dom ändå inte gjort ditt jävla cp! Säkert du själv som gjort det sen bara för att inte skylla på dig måste du komma på någon annan att skylla sakerna på! Är så trött på dig just nu! Du har själv skrivit att din flickvänn bettet sig konstigt men det går ut över oss andra! Ta ut dina problem på henne istället för oss andra! Är så jävla trött på det nu! Ska inte skriva för mycket här! Hejs

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!