Lördag hela dan

Idag så vakna ja av att mobilen ringde.. Fast la på ganska snabbt.. Direkt när ja somna om så hör ja pappa säga Lina.. Jag bara får man aldrig sova klart när det är helg eller? Då sa han att han tänkte om vi skulle åka och handla.. Jomen visst serru.. Inte klok.. Haha.. Aja kunde ju inte somna om iallafall för tv stod ju på och kan ju tro att pappa är döv.. Och så ringde pappas mobil.. Aa fy fan vilken morgon.. Frös gjorde ja med.. Hade ju varit -17 på morgonen... Iallafall var det bara -14 ute då jag vaknade.. Gjorde mig lite iordning sen så drog vi inått stan.. Där vi först åkte till Tallboda för att hämta upp pappas bror Ola.. Sen så åkte vi till Ekholmen och handlade.. Sen efter det så skjutsade vi hem pappas bror igen till Tallboda.. Sen så åkte jag och pappa till Ikano huset.. Gick först in på Kaphal och kolla om dom hade långkallsonger.. Det hade dom inte så gick in på Lindex.. Dom hade inga heller.. In på BikBok, in på JC.. In på Hm och sedan in på Gina Tricot där jag hitta ett par tjocka Leggins iallafall.. Dåligt att dom inte hade det i någon annan affär.. Men men iallafall så fick jag dom av pappa.. Dom kosta 150 kr.. Men men.. Sen så lyssna jag på en hunden daisy som typ gnyrde hella vägen hem.. Höll på att få spasmer kan jag ju lova! Men men nu är vi hemma iallafall i värmen igen =).. Vi skulle äta lite senare sen.. Jag ska väl värma pizzan jag har kvar sen igår.. Så köpte vi även Chokladpudding vi ska tjocka i oss ikväll =)... Mer idag händer det väl inte så mycket mer.. Kolla på tv och bara ta det lungt.. Skönt det med ibland faktiskt.. Saknar ju Gustaf och jag försöker tänka ut något man kan köpa till han i julklapp har fått lite förslag =)... Hoppas jag kan välja ut något av det bara.. Tror iallafall att han kommer bli glad.. Fast han inte vill ha någon julklapp men det skiter ju jag i som sagt utan han ska få en ändå! Och så är det.. Sen får han säga vad han vill om det! Nu är det inte alls långt kvar tills julafton och nyår iallafall.. Får se vad som händer på julafton Jörgen och dom ville ju att vi skulle komma ditt på julafton så vi får se vart vi ska vara.. Nyår vet jag inte ett skit om vad jag ska göra.. Det är sånt som märks.. Får hoppas på att få vara med Gustaf och dom iallafall.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!