Måndag kväll

Igår så åkte jag ut till Gustaf.. Åt mat inne hos Jenny innan Gustaf kom hem =).. Vart Taco paj =).. Jätte gott.. Idag har jag inte gjort mycket städa lite här hos Gustaf :P.. Imorn är det skola och möte och sen skulle ja och min kontaktperson göra något.. Sen efter det blir det att åka ut till Gustaf igen =).. Kul hehe.. Blir ju tre nätter denna gång med =).. Hehe hade liten diskution förut.. Som fick mig att tänka väldigt mycket och han vet inte om han gillar mig mer en som en vän eller inte.. Det han tydligen tänker på nu väldigt mycket är att hans bil ska bli klar.. Kul för han..

I helgen kanske det blir Oskarshamn med Gustaf men det vet man inte ännu.. Sånt som märks när helgen närmar sig.. Skulle vara skönt att komma bort från staden ett tag bara det är över en helg.. Men men får se vad som händer.. Vi prata även lite om nyår och det och vad han skulle göra då och sånt.. Får se om det blir att vara med han då eller inte.. Hehe.. Igår iallafall så vart det myspyss :P.. Hehe.. Idag så vart det mest diskutioner och det och jag har ju inte varit på bästa humöret heller eftersom jag inte har haft några cigg.. Men men sånt är livet ibland.. Nej nu ska jag hoppa ner i sängen och väcka Gustaf som har somnat och säga Godnatt till han :P.. Hehe..

Klia han lite på ryggen förut och han råka få rivmärken fast jag inte kliade så hårt men hade tydligen en vass nagel men det kunde ju inte ja veta eftersom jag inte känner om jag har vassa naglar eller inte.. Hehe.. Får se om det blir myspyss imorn med med Gustaf men det kan jag ju hoppas på iallafall och en grej jag hoppas på väldigt mycket det är att jag ska få följa med han till Oskarshamn i helgen.. Han hade ju tydligen saknat mig i Fredags och sedan igår.. Hur det nu kan komma sig att han sakna mig på dom dagarna han åkte ner och hem ifrån Oskarshamn.. Och så sa han att han ville att jag skulle sova här för jag tänkte ta bussen hem då fråga jag varför han ville att jag skulle sova här då sa han för jag vill ha dig här när jag ska sova.. Jag bara haha och det ska ja tro på han bara jaa. Och så vill jag känna dig nära mig när jag sover.. Man bara okej.. Haha.. Nej nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Gustaf som ville ha mig här inatt och imorn när han skulle sova hehe.. -.- sör han är Godnatt nu alla!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!