Onsdag Eftermiddag

Hejsan.. Idag så åkte jag till skolan med 19 minuter över 9 bussen.. Jag och Gustaf försov oss.. :/.. Men men var iallafall med på matte.. Sen så vänta jag på mamma och dom.. Mamma hade typ damp på rektorn för hon kunde inte vara med på mötet fast hon skulle det så skulle ha möte på tisdag igen.. Sen iallafall så hade vi ett litet möte med min mentor och sen kerstin.. Vi kom överens om att jag skulle praktisera i 4 dagar och va i skolan 1 dag men det blir efter jullovet.. Blir antagligen att praktisera på Maxi om dom hade någon plats där.. Så hoppas att dom har det.. Skulle väll börja med 4 timmar per dag då..Hehe Skönt.. Hehe.. Sen innan mötet ringer mamma till pappa och ber han hämta henne för bilen hade gått sönder :/.. Så efter mötet så åkte vi till biltema och köpte en slang till bilen och den hade gått sönder.. Den hade smällt haha.. Sen så åkte vi ditt där mammas bil var och fixa ditt slangen och det sen så åkte vi till macken stod säkert där i 20 minuter hehe.. Bara 10 skoldagar kvar nu sen är det lov. Skönt.. Blir att träffa Gustaf efter helgen.. Och denna helg blir det att umgås med Tina =).. Får se vad hon och jag ska göra.. Iallafall efter vi hade varit på macken så åkte jag och pappa till centrumet och käckade kebab =).. Ladda även på min mobil =).. Så nu kan jag skriva sms igen =).. Hehe.. Idag vet jag inte vad som händer ingenting.. Kommer kännas tomt att inte sova bredvid Gustaf =(.. Men men får klara mig helt enkelt.. Hehe.. Har ju sovit hos han i 3 nätter nu =).. Mysspyss.. Bengt och dom hade tagit en hundvalp.. 8 månader var den.. Med blåa ögon det är fan fusk vill också ha hundvalp! Men men.. Gud så tråkigt jag har skulle väll gå ut med hunden snart med.. Är ju 9 minus grader ute fy fan. Kallaste på länge?? Hehe.. Skriver mer sen.. Pusspuss

Var ute med hunden Tess förut en sväng.. Träffa pappa fick några cigg och jag kan ju säg att det var skapligt kallt ute.. Det var 6- och nu är det 11- . Ska nog göra varm choklad om Anna Maja har någon Kakao hemma som jag kan ta för mamma har ju glömmt att köpa det :/.. Hehe Ska bli gott om hon har det så jag kan göra varm choklad och sätta mig i soffan och kolla på tv =).. Fett soft.. Ska sköta skolan nu dom 10 dagarna som är kvar så jag får mitt studiebidrag i december så ja kan köpa julklapp till Gustaf =).. Nej nu ska ja vänta på svar från Anna Maja =).. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!