SKIT

Idag så gick ja upp kvart i 8.. Gjorde mig iordning.. Gick över till Jenny.. Följde med henne och barnen till Norrköping.. Jenny gick efter ett tag och gjorde iordning sina naglar.. Och jag, Tuva och Theo gick fram och tillbaka mellan gränderna för Tuva ville det.. Drog dubbelvagnen fram och tillbaka.. Vart helt genomsvett typ.. Sen så ville Tuva gå lite och då fick ja även bära Theo som e på 9 månader.. Han fick ju damp när jag skulle lägga honom i vagnen igen.. Hehe.. Sen så gick vi och leta efter där vi skulle gå ut för att hitta till parkeringen.. Tillsist efter mycket moment så hitta vi.. La i mer pengar sedan gick vi till McDonalds.. Åt lite mat.. Sen kom Jenny och vi drog oss hemåt... Gick in till Gustaf när vi kom hem han hade vart på jobbet lite.. Så han skulle vila så jag gick in till Jenny igen.... Där Tuva och Jenny satt och pärlade.. Så jag pärlade lite jag ned eller ja hjälpte Tuva hehe.. Sen in till Gustaf igen efter ett tag.. Han sov så gick in till Jenny igen... Sen så gjorde vi Tiger figur av lera som Tuva hade fått i födelsedagspressent... Sen gick ja in till Gustaf igen.. Vi kolla typ 10 min på en film sen drog vi in till stan han skulle träffa Timmy så jag gick upp till mamma en sväng.. Sen kom Gustaf och hämta mig igen... Åkte hem till han.. Vi började tjafsa :/.. han sa saker som såra mig grovt mycket! Efter mycket om och men så skjutsade han mig till mamma.. Fy fan... Kommer troligtvis aldrig mer få träffa han.. :'(.. Och jag har kännt han hela livet!..
Tuva på bilden


Jag ligger och kramar min nalle och tänker på dig.. Kom att tänka på då jag låg bredvid dig i sängen då jag klia dig på armarna och ryggen och din rumpa .. Då jag låg bredvid dig i sängen och klia dig i håret.. Då du redan hade somnat och jag frös så jag kröp under ditt täcke lite snyggt.. Då du redan hade somnat och jag låg där bredvid och klia dig i håret eller på ryggen så jag med kunde somna.. Varje gång du kollat mig sådär i ögonen så som ingen annan gjort.. Alla minnen vi har dom finns kvar i hjärtat! Och jag vet att du med minns! Men varje gång vi bråkat och de blivit som de blivit har vi ju alltid blivit sams.. Men denna gång tog jag med mig nästan alla saker hem och jag tror du packade ner alla saker för vi aldrig mer kommer ses.. Det enda du inte packade ner var kortet på mig.... Vad du nu ska med det till eftersom du aldrig mer vill se mig.?!.. Jag tror du kommer komma tillbaka och säga att du iallafall vill vara min vän! Jag hoppas på det iallafall eftersom vi kännt varandra enda sen jag föddes! Jag får hoppas det blir så iallafall.. Men när jag ligger här och kramar min nalle så tänker jag på dig.. Jag ligger och kliar på den och i nallens hår för jag kan somna bättre då! Snälla kom tillbaka jag pallar inte att förlora dig som allt! Det räkte med att jag förlora dig som min pojkvänn! Men att förlora dig helt är ännu värre en när du lämnade mig som min kille.. Då var vi allafall vänner! Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!