Söndag den 13

Idag är det söndag den 13 innebär att det skulle vara 4 månader idag.. Ska till Gustaf sen =).. Han skulle ploga snö ikväll.. Kul jag får väll kolla film eller nått så länge.. Imorse iallafall så cykla jag ut till ikano vid 12 möte upp min snälla mormor som köpte en jacka till mig för ---- kr =).. Och vantar för 100 kr =).. Tack så jätte mycket! Sen så cykla jag hem igen.. Lämna tillbaka cykeln till Natti.. Gick ut med hunden och var ute i 25 minuter.. Gullig hund jag har haha.. Ville inte ens leka med mig... haha.. Lägger in lite bilder ja tog på henne.. Hehe.. Ska ner till stan när mamma ringer ska byta storlek på jackan. Hehe pusspuss














// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!