Söndag igen

Ahop.. Idag så väkte pappa mig vid halv 10.. Hehe gick upp och klädde på mig och åt lite frukost.. Sen in till stan.. Hämta upp pappas bror sen släppte pappa av mig hos Gustaf.. Gick in till Jenny ett tag... Och nu sitter jag här.. Gustaf skulle komma hem 6-7 ikväll.. Den sengångaren.. Får se vad som händer.. Jenny och dom har kalas för Tuva som fyllde 3 år i fredags. Grattis till henne.. Vill att Gustaf ska komma hem men han kommer ju senare.. Pappa kom förbi för en stund sen också och lämnade cigg och Chips som han köpt till mig =).. Tack pappa =)... Skotade lite snö här utanför Gustaf också medans jag inväntade på att pappa skulle komma.. Hehe.. Fint vart det iallafall nej nu ska ja väll göra nått vettigt.. Hejs
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!