Tisdags eftermiddag

Nu så har jag kommit till Gustaf igen.. Undra när han kommer hem ?.. Han borde komma snart tycker jag.. Var på möte nyss.. Tyckte inte han sa någonting vettigt alls.. Tyckte inte mamma heller för den delen.. Imorn är det möte med skolan.. Hehe se vad dom säger om mina 76 timmar frånvaro :P.. Hehe.. Sen efter mötet så åkte vi till braskens bro.. Där jag tog ut en hundring.. Ska ge Gustaf 50. Hehe.. Sen så var mamma snäll och köpte McDonalds till mig.. Vart en lilla meny =).. Hehe.. Ska slänga på en film nu och glo på tänkte jag.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!