Torsdag och en dag kvar

Hejsan.. Igår så var jag inne hos Jenny typ hela dagen.. Vi gick ut en sväng och lekte lite med barnen.. Dom åkte pulka.. Svin kallt var det ute tycker jag hehe.. Sen så gick vi in till dom och både jag och Jenny vart ass trötta kändes som om vi skulle somna hehe.. Sen efter ett tag så började Jenny med maten hehe.. Sen efter någon timme kom Ciccela och åt med oss.. Hennes barn var också hos Jenny över dagen hehe.. Sen så kom det ännu mer folk hehe.. Jag kolla lite på tv.. Sen messade Gustaf till mig.. Så jag gick in till han vid halv 9 på kvällen och lagade lite mat åt han.. Sen så kolla vi på Ullared sen så somnade han.. Hehe.. Jag kollade på America dad.. Hehe.... Sen så somnade jag med.. Imorse vaknade jag av att min mobil ringde.. Det var Jenny som sa att jag skulle väcka Gustaf för han skulle ringa sin Chef.. Så jag väckte Gustaf men han hitta inte sin mobil så jag gick ner och kolla och den låg i hans arbetsbyxor.. Så han ringde till sin chef.. Typ vid kvart i 10 så gick han upp och jag bad han skjutsa mig till tåget.. Och han var snäll och skjutsade mig till tåget.. Tog tåget som gick 21 minuter över 10.. Hehe.. Var i skolan vid typ halv 11.. Var inte med på idrotten.. Var bara en timma kvar på den.. Istället platta jag håret och sminkade mig.. Prata med Thomas och vi skulle på det där mötet vid halv 2 så kom Tess till skolan vid 20 över 12.. Sen när vi kom så såg vi att Linda och dom gick så jag ropade på dom och fråga vart dom skulle då sa dom hem och att vi inte hade någon svenska.. Haha stackars Tess kom till skolan i onödan.. Jag med egentligen.. Hehe.. Iallafall så tog jag och Tess bussen ifrån skolan 20 i 1.. Sen tog vi 2:an ifrån stan och jag gick av i stan.. Sen gick jag upp ditt vi skulle ha möte.. Mötet gick jävligt bra och jag ska börja praktisera den 11 Januari.. Jag börjar halv 10 då.. =).. Ska till en början praktisera 3 dagar i veckan (Måndag, Tisdag och Fredagar).. Sen ska jag vara i skolan Onsdagar och Torsdagar.. Kommer nog bli bra.. Jobbar första dagen från halv 10 tills vi är klara sen dom andra dagarna vet jag inte när jag börjar men tror det kommer vara från halv 10 då med.. Hehe.. Sen efter det iallafall så åkte jag ut till pappa så nu sitter jag här hos pappa =).. Länge sen jag var här nu! Han fyller ju år idag med hela 58 år =).. Hehe.. Imorn är det sista dagen i skolan med ! Skönt ska bara vara i kyrkan i en halv timme sen är det jullov! Får se vad man ska göra på det!
Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!