Alltid du och jag i mina ögon!

 

Snälla kom tillbaka! 
Vart ska jag få orken och kraften ifrån? Jag tänker på dig hela tiden! Går inte en sekund som går utan att du finns i mina tankar! Vad ska jag göra!? Vill vara med dig och se ditt leende och allt! Vill ligga och klia dig på ryggen/ armen och håret! Se dig när du sover och kyssa dig i pannan så som jag brukar göra! Vill härifrån! Orkar inte mer! Kan inte göra något utan att jag börjar tänka på dig! Vi har så förbannat med minnen.. Tillexempel då vi var i oskarsahmn du vände upp och ner på mig och snurrade runt mig.. Du var jämt så underbar emot mig! Du gjorde mig jämt glad! Du gav mig livskraften och lärde mig att livet är nått bra! Men det är inte bra längre! Du gjorde så jag klarade av skolan och allt! Nu igen går allt skit! Vill inget annat än att ha dig här hos mig! Kunna kalla dig för min! Du säger att du älskar mig och allt men att du bara inte orkar ha flickvän! Det sårar mig så jävla mycket! Jag gråter och gråter.. Hur mycket tårar har man egentligen? Har fan gråtit varje dag sen i lördags! Visst det kanske inte är hela tiden men tårarna kommer och rinner sakta ner från min kind! Du lovade tillexempel att svara mig på mina sms.. Idag har jag fått 2 sms av dig! Du tror inte det gör ännu ondare när du inte svarar mig? Mitt hjärta skriker efter dig! Mitt hjärta är inte helt utan dig! Jag vet inte om jag klarar av mer asså! När jag väl har hittat den rätta så går det åt helvete! Fan vilket liv man har! Jag minns när vi åkte hem en gång från oskarshamn.. Vi lyssnade på Cornelius wrestling- Balladen om fredrik åkare och cecilia lind! Våran låt! Vi lyssna på den låten hela vägen hem.. Och du kolla på mig som ingen har gjort.. Du höll min hand och allt var perfekt! Vad hände? Varför just jag? En annan gång då vi satt och kolla på stjärnorna då det vart många stjärnfall.. Du berättade vad du önska och det var att du önska att det skulle bli du och jag, att jag skulle flytta till dig, och det sista som betyder mest är att du önska att du och jag skulle få ett barn tillsammans! Gången du sjöng för mig när jag var i eskilstuna genom telefonen så¨jag somna.. Allt är så jävla fina minen! Det enda jag ber om är att du ska komma tillbaka till mig så vi kan få fler fina minnen! Alla gånger vi skrattat till saker och ting.. Alla gånger vi bråkat och sen blivit sams hur mysigt vi haft det då! Varje gång vi bråkat så vart vi alltid sams och pussade varandra på munnen! Allt e så förbannat med fina minnen! Allt asså! JAG ORKAR INTE KÄMPA MER!!!! TA MIG HÄRIFRÅN NU! VILL BARA ATT DU SKA KOMMA TILLBAKA TILL MIG!!!!! JAG ÄLSKAR DIG MEST GUSTAF EMANUEL DANIELSSON!

Vill vara liten igen då kärlek var en puss på kinden! Allt kändes så bra som liten man förstod ingenting! Inget bråk med någon och kärlek var bara en puss på kinden!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!