Älskling<3

Älskling jag älskar dig mest av allting! Imorn ses vi igen och gud vad jag längtar! Vi ska ha det så mysigt har jag bestämt! Du är mitt allt du är mitt liv! Jag är så glad att jag träffa dig och att du vart min pojkvänn! Den 13 augusti 2009 är det bästa datumet i mitt liv! Och du är det bästa som någonsin har hänt mig. Jag ber om förlåtelse för alla gånger jag varit elak emot dig och sagt dumma saker! Du är ju mitt allt hjärtat! Vill aldrig leva utan dig. Skulle du lämna mig vet jag inte vad jag skulle göra! Du är luften som jag andas du är precis allt för mig! Du gör mig stark så jag klarar av vardagen.. Visst jag har svikit dig med qatt inte sköta skolan men jag ska ta tag i det nu och fixa till allt som gått snet med den och göra det bra igen! Du är den ända som existerar imon mig! Och jag är så glad över det! Skulle kunna skriva en hel bok om dig! Du är min ängel! Vad skulle jag göra utan dig? Vill inte leva utan dig! Du är mitt hjärta<3<3 Du har mitt hjärta i din hand! Du finns i mitt hjärta föralltid<3Gustaf Emanuel Danielsson jag älskar dig mest av allt! <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!