ÄLSKPÄLSK/SKOLA

I lördags fick jag även ta en ny bild på mig och Gustaf när vi pussas =).. Dock inte den bilden.. Jag har ingen sladd till mobilen :(.. Igår så tjocka jag och mamma i oss pizza och hon en kebabtallrik.. Sen efter det skjutsa hon ut mig till Gustaf =)=)=)=).. Massa mys =).. Ska träffa han någon mer dag i veckan nu =).. Låg och klia han på ryggen och armen igår.. Och så fick jag ligga lite på hans bröst innan vi skulle sova.. Jag skulle viljat somna så men han sa att han inte tyckte det var skönt men att jag kunde ligga nära han =).. Och då mena ja verkligen nära =).. Fick ligga typ precis bredvid han =).. Sen klia ja han på hans rumpa och då somna han :P.. Hehe söt han är tycker jag.. Jag hoppas att allt kommer ordna sig en dag och att det blir du och jag igen! Idag har jag oxå varit i skolan.. Kom lite sent i morse bara var så jävla trött så orkade inte gå in på lektionen direkt.. Och så var dom inte där halv 9 heller så satte mig på en bänk med Tess som jag inte träffat på 100 år känns det som.. Sen iallafall så var vi på lektionen hela dagen.. Tog inga egna raster eller nått. Men jag kände att det var ovant att vara i skolan.. Funderar på att hoppa av och börja iv sen nästa år på Moa skolan men vet ej riktigt.. Min lärare sa att jag inte skulle få något studiebidrag.. Fuck that.. Ska visst ha det..  Kommer få det endå för han har inte skickat in till csn ännu.. hehe.. Men känner mig duktig som var hela dagen idag utan att ta någon rast.. Hehe.. Vet inte vad jag ska göra resten av dagen heller.. Ingenting ! Fett tråkigt.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!