Äntligen fredag!

Igår så åt Erica och vi pizza.. Sen stanna jag kvar här =).. Vaknade upp i Thindras säng inatt.. Imorse när jag skriver till Gustaf och frågar om han vet än om han ska till ohamn eller inte så fick jag till svar att han redan var påväg dit =(.. Helvete oxå.. Jag som hade hoppats på att få komma till han imorn kväll men men... Får väl typ ta och träffa han när han kommer hem igen.. Imorn blir det ikano med Erica och Kimberly tror jag.. skriver mer sen.. Pusspuss

Kom nyss in efter att varit ute med hundarna så dom fick leka av sig.. Gustaf skrev förut till mig såhär : Vi är inte tillsammans längre så du behöver inte veta vad jag gör och är hela tiden.. Man bara öö okej.. förlåt att man bryr sig då! Men men vet ej hur jag ska göra med han ska vänta och se om han hör av sig annars skiter jag it och han skiter oxå it! Det är ju den 13 idag med det inebär otursdag.. Fast har alltid annars haft tur denna dag.. Men inte denna gång märker jag! Att killar ens får finnas! Haha Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!