Äntligen Tisdag

Igår så somna jag efter jag hade ätit 6 rostade Mackor och Druckit Oboy.. Hehe.. Idag väkte pappa mig typ vid 9.. Gjorde mig iordning och det.. Sen åkte vi in mot stan.. Släppte av Ante.. Sen så skjutsade pappa mig till Gustaf.. Hoppade in i en dusch.. Nu så sitter jag här.. Tänkte se om han har någon film jag kan se.. Damsugade nyss också fattar inte varför egentligen.. Men men.. Nu har jag iallafall gjort det.. Imorn så hämtar min kontaktperson mig här ute.. Vi skulle träffas alla 4 imorn (Jag, Mamma, Martina och Maggan...).. Vet inte vad vi ska göra.. Får se.. Sen ska jag ut hit till Gustaf igen efter vi träffats alla 4.. Myspys då med hoppas jag.. Han skulle vara hemma runt 5 idag.. Och i helgen skulle han till oskarshamn :/.. Får aldrig följa med ditt längre =(.. Men men.. Hans val.. Tänker inte gråta över han längre... Han som förlorat en fin tjej.. Men men det är ju upp till han.. Men jag hoppas han kommer tillbaka till mig och vill bli min pojkvänn igen.. Men men.. Livet är hårt ibland.. Nej nu ska jag se om han har någon film.. Skriver säkert mer sen.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!