Arg/ Besviken

Dagen börja inte bra.. Mamma krossa min dröm! Hon sa att hon kom på att det var någon jävla ras i hundvalparna som behöver få jätte mycket motion och träning! Så hon sa nej till att jag skulle få en hundvalp?!! Fy fan så sur!!! Tänker fan skaffa en endå.. Så jag vart jätte sur sa att hon var elak och hade krossat mitt rum och att hon själv kunde gå ut med Jack eftersom hon påstår att jag inte kommer klara av att ha hund.. Fy fan vad arg jag är.. Tänker inte prata med henne på ett tag.. Men men,, Vet inte vad som händer idag.. Träffa Forsberg hoppas jag på =).. Men men sen vet jag inte vad som händer.. Skulle väll käka Pizza med pappa om ett tag om han fått in sin lön.. Hehe... Mumsigt med Pizza.. Tror Simme ville vi skulle äta på La Kantarell.. Men vet inte om jag e sugen på pizza eller Kebab.. Haha.. Nu vart det svårt.. Men det får man se när man kommer fram =)..  Nu iallafall så är mamma ute med både Tess och Jack haha.. Jack spydde någonstans i mitt rum i morse med så ska kolla vart det är och ta upp det sen ska jag gå ut och röka... Funderar på om man skulle följa med pappa hem idag =).. Hehe Natti och Simme kanske skulle ut ditt i helgen.. Men får se vad som händer och sker.. Skriver mera sen.. Pusspuss



jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad
jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad
jag skulle inte ha så bråttom med att träffa någon ny
jag har rätt mycket med mig själv, precis som du
jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!