en dag kvar

Hejsan.. Vi släppte av Macke för en stund sen.. Igår så följde pappas bror med ut till pappa.. Idag skulle vi rensa pappaas källare i stan.. Fick även datorn idag =).. Vi skulle ta ut Jörgens och deras saker från källaren.. Sen vet jag inte vad sóm händer.. Sitter just nu i bilen hehe.. Imorn är det Tisdag och det innebär att jag ska till Gustaf =).. Nu är det bara en natt kvar sen så får jag sova bredvid Gustaf i två nätter=).. Myspys =).. Få se vad som händer idag e trött som fan.. Hehe..


Nu är vi hemma igen.. Eller ví kom hem strax efter 12.. Anrte följde med och ska stanna tills imorn.. Vi åt lite förut sen har vi inte gjort mycket.. Pappa åkte in till stan nu.. Han och Jörgen skulle ta bort lite saker från källaren.. Hehe.. Sen vid 5 skulle pappa hämta upp David han skulle också komma ut tills imorn..  Nu sitter jag och Ante och kollar på Clark.. Hehe.. Sen när pappa och dom kommer skulle vi in en sväng till Borensberg affären.. Hehe.. Blir väl bara att ta det lungt och kolla på tv:n eller nått sånt idag..Tycker denna dag har gått så sakta men det är väll för att man längtar tills imorn.. Då jag ska ut till Gustaf.. Om han inte är hemma när jag kommer så tänkte jag städa och lite åt han eftersom han är för lat för att städa.. Egentligen borde jag inte städa åt han eftersom vi inte är tillsammans.. Men men.. Höra hans tjat också lär jag väll få göra om att han vill att hans lön ska komma för han skulle köpa ny dator då. Kosta ju bara ----- enligt han e det lite pengar för en dator men för mig är det mycket pengar men men det är ju hans pengar som han slösar och inte mina.. Skönt att vara ledig Tisdag och Onsdag ifrån skolan.. Hehe..  Får hoppas att mamma kunde hämta mig på Torsdag efter att hon skjutsat hem Bengt.. Han skulle vara i Jönköping klockan 1.. Hehe sen visste mamma inte hur lång tid det tog där.. Men men får hoppas hon kan hämta mig hos Gustaf där någon gång på kvällen.. Annars vet jag inte hur jag ska ta mig därifrån.. Hehe och då blir inte Gustaf glad.. Men men.. Får se hur det blir.. Han jobbar ju på Onsdag med så får se vad jag hittar på under tiden.. Ska försöka få pappa köpa cigg till mig med så jag har dom dagarna ja e hos min lilla plutt.. Hehe.. Hade visst redan sett det här avsnittet.. Så vet ej vad jag ska göra.. Sitta här och dumglo.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!