försvinna!

Känner hur själen sakta försvinner men kropppen är kvar.. Känner hur ångesten och smärtan kommer.. Enda anledningen att jag finns kvar idag är för att Gustaf sa att gör inget dumt så får du träffa mig igen! Om han inte sagt så hade jag nog inte varit här idag! Orkar fan inget utan dig! Snälla kom tillbaka till mig! Förut när jag hade dig så klarade jag av allting.. Skolan gick bra sen kom den dagen du sa att du ville att jag skulle flytta hem.. Allt gick åt helvete då! Skolan gick skit.. Inget vart som tänkt.. När jag bodde hos dig så sköte jag skolan, när jag flytta hem så sabba jag allting! Orkade inget.. Du är min livskraft! Det var du som gjorde så jag sköte skolan. Sen kom den dagen då dumpa mig.,. Då kan jag lova att ja inte orkar något mer! Allt känns skit.. Vill härifrån. Vill vara mer en bara en vän med dig! Att få vakna upp bredvid dig att få somna bredvid dig att få pussa dig i pannan när du ligger och sover.. Att få säga att jag älskar dig och du säger att du älskar mig! Snälla kom tillbaka till mgi! Jag orkar inget vill bort härifrån vill till drömmarnas land! Snälla jag vill att du ska komma tillbaka till mig ta min hand och titta in i mina ögon och säga jag älskar dig lina jag ångrar att det tog slut. Snälla kan det bara hända? Jag vill inget annat än att det ska vara du och jag! Jag klarar inte av det här längre.. Alla säger kämpa det kommer bli bra allt kommer lösa sig. Men jag kan säga såhär. Inget kommer lösa sig inget kommer bli bra sålänge jag inte har Gustaf som min pojkvänn! Vart ska jag få styrkan och orken ifrån? Gråten tar fan all kraft! Jag vill bara somna in och aldrig mer vakna! Ingen förstår hur jag mår så försök inte förstå er på det heller! Det här är fan det värsta jag varit med om! Det tog knäcken på mig! Glad på utsidan men insidan skriker skriker efter Gustaf skriker efter att få komma bort härifrån! Snälla Gustaf kom tillbaka till mig du är ju min livskraft! Jag kommer aldrig släppa taget om dig iallafall! Jag älskar dig mest av allting! Du är mitt allt och mycket mycket mera!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!