Fredag vecka 45

Vakna för ett tag sen.. Igår så åkte jag ju ut till Älsklingen =).. Sen när han kom hem så hade han köpt med sig pizza =).. Gott=) Tack älskpälsk =).. Sen hade vi massa mys =)=).. Vi myste typ hela dagen igår =).. Sen efter ett tag så åkte vi in till stan =).. Köpte massa godis =)=).. Göttans =).. Sen hem igen och kolla på film igen och myste massa =) Sen idag så drog han till jobbet och jag somnade om.. Han skulle till Timmy direkt efter jobbet.. Jag ska väl till mamma sen. Vet inte riktigt varför jag inte kunde stanna tills imorn.. Men men killar e ju såna hehe.. Tror han skulle spela sen ikväll med.. Och imorn blir det till mormor .. Sen efter det så blir det kanske älsklingen igen <3<3 Nej nu ska jag kolla klart på filmen som vi började se igår.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!