Glad

Jagåkte ut till Gustaf igår kväll.. Han kom och hämta mig.. Ska stanna här tills imorn =).. Tjoho.. Igår så var jag skit seg.. Gick över till Tina en sväng på eftermiddagen och vi kolla klart på Ice Age 3.. Hehe.. Sen så hörde ju Gustafbav sig och jag vart jätte glad.. Jag har fått svar på mina frågor och jag frågade om han gillade mig mer än som en vän och det gjorde han. Jag fråga om han älska mig då sa han att han inte viste.. Och att han inte kan älska någon efter 3 månader..Men men.. Så det känns mycket mycket bättre och han sa att han bara inte orkade ha flickvänn.. Jag kan förstå han med faktiskt.Men men jag har fått svar på mina frågor som jag ville ha och jag fick höra dom svar jag ville höra.. Det som kommer nu i texten skrev jag igår... nu har vi iallafall mysst en massa =).. Och jag har ju som sagt fått svar på mina frågor och dom svar jag ville höra =).. Ska stanna här tills på tisdag =).. Fy fan vad glad jag blir..Och förut så sa han typ kom och lägg dig här borta.. Jag bara nej varför då när du smsar hela tiden han bara jag gör inte det längre.. Hehe men sen så la han sig häråt och sen sa han efter ett tag att jag skulle lägga mig åt andra hållet med han.. Och det gjorde jag efter ett tag... Så vart det prat och jag ställde frågorna sen så vart det massa mysspys<3 Som alltid =).. Hehe.. Imorn är det soc möte och vi ska fråga om gymkort =).. Men blir ju inte förens på tisdag/onsdag då som jag går dit första gången.. Hehe.. Nu ska vi nog se film. Godnatt

 

Han var jätte söt mot mig igår och när jag frågade om jag kunde stanna tills på Tisdag sa han ja gör det.. =).. Är så jävla glad.. Ska nog se film sen sova ett tag till har ju inte sovit så bra i helgen direkt:/.. Men men.. I helgen skulle Gustaf till Oskarshamn igen.. Han håller på att måla om sin bil.. Jag vill också med ditt ju.. Men det lär ju inte hända att man får.. Men men.. Nej nu blir det film tittning.. Puss

 

Har precis duschat.. Vart inget Socmöte idag.. Fan vad dom flyttar på mötena hela tiden.. Blir fan sick on that haha.. Tar ju bara längre tid för mig att börja gymma och det.. Blir nästan arg på dom.. Imorn är det iallafall möte med läkaren sen möte i skolan på onsdag.. Hehe.. Kul eller inte... Hoppas min pappa ringer snart och säger att han fått in lön.. Har ju inga cigg eller nått och har ju inget på telefonen heller.. Blir fan arg på mig själv att jag inte skött skolan för då hade ja haft 1350 kronor nu om pappa har fått in lönen också eftersom jag ska ha 300 av han.. Men nej den här månaden får man klara sig på 300.. Haha.. Puss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!