Godmorgon=)

Godmorgon!.. Vaknade vid 6 imorse då Gustafs mobil ringde.. Blir störd på hans alarmsignal haha. Och givetvis var det jag som fick gå och hämta den för Gustaf hörde den inte tror jag.. Iallafall igår sen så hade han typ armen på min kudde så ja hade min hand på hans arm.. Sen helt plötsligt säger han lyft.. Så jag lyfter på huvudet då lägger han sin arm runt mig då fråga jag ifall jag fick ligga på hans bröst han bara jaa bara inte magen för han hade ont i magen... Så ja fick ligga på hans bröst för första gången när han somna.. =).. Jätte mys.. Sen så vände han sig om efter ett tag och då kunde jag med somna när jag fick ligga på mina kuddar.. Skrev till pappa imorse att han kunde hämta mig innan hans jobb.. Är så jävla rökssugen så tror man ska dö.. Och somna om det kan jag inte göra.. Vart pigg.. :/.. Och datan hackar sig då och då vet inte varför?? Men får panik iallafall.. Men men.... Pratade med mamma imorse med vid kvart över 7 vad hon gjorde uppe då vet jag inte.. Inte ofta hon är uppe med tuppen men idag var hon det iallafall.. Dom skulle åka vid halv 11 tror jag mamma sa... Men men... Vet inte vad jag ska göra nu.. Vänta på svar från pappa.. Skriver mer sen.. *Puss

Var på pappas jobb förut.. Han hämtade mig vid 10 över 10 imorse.. Satt där och typ gjorde ingenting.. Min bärbara e cpskadad iallafall.. Sen efter pappas jobb så åkte vi till Skägget och träffa Simme på Centrum.. Vi spelade en 20 kr på matchen.. Vet ej vad som händer... Är i skägget nu.. Vet inte vad jag ska göra.. Är ju hundvakt :O... :/...... Damp har jag med just nu på att ingenting ska funka som det vill idag.. Men men får väll hoppas jag får tur snart.. Vill fan göra någonting men vad finns det att göra? Ingenting! Gud är så trött på det här.. Så fy fan.. Nej nu gör jag inget typ sitter och röker.. Och har allmänt damp.. Får hitta på något att göra snart känner jag.. Orkar inte laga mat heller.. :/.. SUCK... Men men hejdå

Fick min bärbara att funka nu =) Hade tryckt in FN knapen och F7 knappen.. Hehe.. Jenny är här just nu =).. Har vart här ett tag.. Fixat min blogg lite med nu =)... Har lärt mig lite hur man gör nu =).. Imorn åker ju min plutt till Oskarshamn över helgen.. Han skulle hålla på med sin älskade bil.. Suck.. Men men.. Skulle väll träffa han efter helgen igen hoppas jag!! Annars får jag panik.. Rätt många möten nästa vecka.. På måndag Socmöte, På Tisdag möte med läkaren på Onsdag möte med skolan :/... Haha undra vad dom kommer säga om min frånvaro har varit hittills 3 timmar och 35 minuter i skolan sen efter lovet.. Och det är 4 veckor sen lovet var.. Snart 5.. :P.. Haha.. Snacka om att redan tagit lov!... Skönt som fan iallafall.. Ska väll se någon film sen.. Iallafall hoppas jag på att få träffa min lilla plutt efter helgen.. Jävligt kul att Jenny kom förbi ett tag länge sen man träffa brudden nu =(.. Men idag äntligen fick jag träffa henne igen =).. Hon ska hem nu.. Får se vad jag ska göra.. Måste ut med Dogen nu med.. Hehe.. Så mamma inte behöver göra det direkt när hon kommer hem... Min katt är innne nu med iallafall =) Äntligen =)..Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!