Godnatt

Var nyss ute och rökte med stumpan Carro =) =)... Snackade lite och så.. Skulle höras av imorn =)... Imorn blir det nog Ikano med Fia =).. Trevlans =).. Efter att Jenny hade gått hem så gick ja in på mitt rum och satt kvar här vid datan.. Funderar på att glo någon film =).. Men vet inte vilken.. Panik.. Hehe men blir nog Mean Girls =).. Och efter det blir det att sova.. Imorn blir det att fixa sig iallafall om man ska till ikano.... Länge sen jag fixade mig nu :P.. Dags att det blir nu =) Så man kan känna sig lite fin =).. =).. Annars vet jag inte vad som händer imorn är sugen på att festa lite.. Men har ju ingen lust att festa själv:P.. Hehe Godnatt sov så gott skriver mer imorn=) PUSSPUSS
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!