Hejsan är hos pappa

Igår när Gustaf kom hem så vart det ännu mera myss =).. Vi kollade på film kommer inte ihåg vad den heter men den var ass bra.. Handlade om några som rånade banker och sedan skulle dom mötas på ett ställe i Mexico och på det stället vart dom vampyrer på kvällen.. Ass konstig film men den var bra =).. Sen så kolla vi även på tvåan lite sen så somnade vi.. Ska till han på Tisdag igen och stanna tills på Torsdag =).. För han sa att jag skulle klia han på ryggen då sa jag varför ska jag vara snäll när du är dum och jag inte får stanna här två nätter då sa han att jag kunde komma på Tisdag och stanna tills Torsdag och han lovade på allt så ska till han på Tisdag igen =).. Är jätte glad att jag får stanna där två nätter =).. Igår så myste vi en massa =).. Och han ville att jag skulle ligga nära han och grejer.. Och det ville han inte ens när vi var tillsammans hehe.. Men men jag klagar inte =).. Sen så höll han ju även om mig igår då när vi låg under samma täcke och jag låg med ryggen mot han :P.. Då höll han om mig... Värsta gullig är han.. Imorse vakna jag vid 20 över 8 och då sitter han och spelar och jag somnade om.. Sen vakna jag igen vid typ 10 och bara håll käften han bara nej om du stör dig kan du lägga dig där inne och peka mot gästrummet med ett leende jag bara aldrig han bara dåså hehe.. Så somna om igen fast bara typ i 20 min.. Sen frågar ja han hur länge han hade spelat sen 7 typ säger han.. Jag blir chokad bara 7 på en lördag?? Han bara jaa jag somna ju tidigt.. Aja.. Upp till han.. Han skulle väll spela hela dagen idag tror jag :P.. Och så messa jag pappa och fråga ifall han kunde hämta mig så jag fick följa med ut till han.. Och det gjorde han.. Han hämta mig halv 12.. Sen så hämta vi upp Macke, Kimberly och Thindra.. Så nu är vi här i Borensberg.. Skulle väl gå ut en sväng nu ?!.. Vet i fan varför men det är ju sol idag =)=)=)... Så man känner sig ju piggare idag med.. Skulle även skjutsa hem Macke och dom sen.. Skulle äta Potatis och Kassler idag =).. Göttans.. Nej nu ska jag väl gå ut med dom andra och vara lite social =).. Sådär nu har vi kommit in igen.. Pappa skulle börja med maten snart.. Kimberly ropar på mig :P.. Gud :P.. Hon vill ha mina kritor säger hon :P.. Hehe.. Hängde upp tallbollar eller vad det heter med fågelmat i :P.. Hehe.. Sen så fick jag bära Kimberly och så snurra vi runt och hon tyckte det var jätte kul sen så typ gickhoppa vi och sa hopp hopp hopp varje gång Kimberly åkte upp :P.. Det tyckte hon med var kul.. Nu sitter hon och Thindra och ska måla lite hehe.. Jag själv är helt slut.. Kimberly red på mina axlar med :P.. Hehe Kul det med tyckte hon.. Nej ska väl gå och göra nått annat.. Daisy är här med.. (hunden) .. Pappa skulle testa och ha henne och det går jävligt bra faktiskt =).. Nej nu ska jag gå och ta míg ett bloss.. Längtar tills Tisdag för då får jag träffa hjärtat/min ängel igen =)..

Var med pappa för ett tag och skjutsade hem Macke och dom.. Sen efter det så åkte vi till Borensberg och köpte chips, choklad och läsk =).. Kollade på körslaget tror jag det hete.. Hehe.. Sen så har jag väl inte gjort så mycket.. Hundarna rök ihop nyss jävla cp:n.. Hehe vet ej vad som händer mer ikväll ta det lungt och kolla på tv sen sova.... Finns ju inte så mycket annat att göra.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!