hejsan.. Dålig/bra dag

Hejsan.. Idag så vaknade ja rätt så sent.. Sen satt ja bara här.. Sen så åkte jag ut till Gustaf var hos han strax innan 3 .. Han kom hem vid halv 5 där någon gång.. Sen så funka inte hans internet så han satt o höll på med de.. Sen så hans säng så kommer han och ja hade lagt mig på hans sida så ja flytta lite på mig.. Sen så sa jag nått så svarade han så ja vart lite sur.. Så ja vände mig om då sa han synd att ja är starkare än dig och tog tag i mig och typ lyfte mig så jag låg mot hans bröst.. Värsta mys så låg han och smekte min rygg... sen så gick han o satte sig vid datorn så gick jag dit och typ fortfarande var sur innan när vi låg i sängen så kitla han mig och de.. Men iaf sen när han satt vid datan så satte ja mig bredvid då smekte han min kind och gjorde såna ljud jag gör när ja vikll ha en puss.. jag bara kolla på han så vände han bort huvudet och sa skit it då.. jag bara vad? Han bara vad tror du tog tag i mitt huvud och pussa mig på munnen =).. Jag vart helt chokad.. han bara avd e det.. Jag bara jag trodde inte du ville pussa mig.. Han bara nehe varför inte? jag bara jag vet ej.. Sen frågade jag han ifall han älskade mig fortfarande och han svarade att han inte visste de.. han kunde inte svara på det.. Sen mys igen.. Sen efter det så gick vi ner.. jag satt och tänkte lite.. Och han typ gjorde mat.. Sen så sa han hopp ska ja skjutsa hem dig nu jag bara kl e inte 9 än.. han bara nej men ja vill komma hem och sådär jag bara okej.. Så sa jag ngr grejer som jag har tänkt på under dom här dagarna och grejer o vad jag kommit fram till.. Sen vart det tyst i bilen sen fråga ja han vad han skulle göra då sa han spela så ja kommer itne svara på dina sms för e lat när jag spelar.. Hmm okej men så sa ja att han skulle höra av sig innan han skulle sova och det skulle han.. Får se om han håller det.. Sen fråga jag han vad han skulle göra i helgen då sa han kanske oskarshamn men vet ej är inte så jävla kul..Timmy skulle väll dit i helgen men gustaf visste inte en hur han skulle göra.. Han tyckte inte det var roligt i orskarshamn längre??? Aja.. Annars skulle han bara vara hemma och jag tror vi skulle träffas till helgen om han inte skulle till oskarshamn men han trodde han vart kvar hemma.. Sen innan ja gick ur bilen så gav jag han en kram.. Tror han trodde ja tänkte pussa han men jag fick 4 pussar av han sen iaf innan jag gick.. Hinner inte ens gå upp för trappen innan ja ser mamma påväg ut springer igenom och ber om en cigg då ja va tvungen att följa med till centrum o stå utanför med hundarna.. Och nu sitter jag här igen.. Känns fan bra att han pussa mig först idag! =)=)
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!