Helvete

Igår så följde jag med Erica och Macke ut till Ikea och till tosuenras eller hur fan de stavas.. Sen vid 6 så kom Gustaf och hämta mig.. Sov där tills idag.. Massa mys igår och det. Låg och kliade han på armen och det och han masserade mig för första gången igår =).. Sen på kvällen hade vi det myssigt och kolla på film och jag låg och kliade i hans hår =).. Så söt var han för han somnade när jag kliade han i håret.. Och inatt har vi sovit jätte nära varandra och det var fan asslänge sen jag fick ligga så nära han.. Men Sen idag säger han när ska du åka hem? jag bara vadå då? Han bara jag vill vara själv.. Så verkade han ass tjurig så sa jag till han att inte vara sur han bara det är jag om jag vill det är slut så det har inte du med att göra... Och det tog knäcken på mig så har gråtit enda sen han sa de.. På fredag e det den 13 och det skulle varit 3 månader.. Jag hoppas verklikgen det blir han och jag igen.. Orkar fan inte med något just nu bara gråter och gråter.. Ska väll typ försöka att inte gråta mer.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!