Hemma igen

Var förut uppe på centrum.. Träffade pappa.. Mamma och pappa stod och prata lite om Daisy.. Sen gick jag, pappa och Simon och åt Pizza =).. Gott .. Efter det så följde jag med pappa in på Willys.. Han handlade lite.. Sen efter det så vänta jag och Simme på Natti.. Sen så träffa vi Natti, Pontus, Danne och Becka =).. Trevligt sen gick jag Natti och Becka in på Willys.. Handla powerking och sportlunch.. Sen ser jag mamma i andra kön så gick till henne sen följde jag med mamma in på Lidl.. Sen nu är jag hemma igen.. Vill ha hundvalpen.. Jag ska ha den haha.. Vet ej vad som händer resten av dagen.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!