Hjälp

Jag tänker och tänker.. Jag tänker på dig! Hoppas allt blir bra tillsist iaf! Fast det tror jag ju inte 5 öre på att det kommer bli bra.. Men jag får ge han tid och hoppas på att han kommer att ångra sig.. Men jag kommer inte orka med någonting.. Kommer inte klara av att ha mist den jag älskar mest av allt! Och speciellt inte att mista han som vän! Hoppas allt blir bra och att vi kan bli lika bra vänner igen som vi var innan vi vart tillsammans! Vi hade det så kul jag kommer aldrig glömma.. Jag vet att du heller aldrig kommer glömma allt med oss! För jag vet att jag har en plats i ditt hjärta fast du kanske säger att jag inte har det! Vi hade det bra vi hade det skoj som vänner! Man glömmer inte bort en så bra vän som man kännt hela livet never asså.. Det är den sista lögnen du kan komma med om du ska komma med några mer lögner.. Jag ska fixa det här.. Jag ska få hjälp med att klara av det.. Utan hjälp kommer jag aldrig klara av det. Så jag är glad över att jag själv tog det beslutet som jag gjorde ikväll... Jag kommer alltid att älska dig Gustaf och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och den platsen kommer ingen att kunna ersätta! I mina ögon kommer du alltid vara bäst! Jag älskar dig mest av alltingen! Och så kommer det att förbli!!!! Vad du än säger eller gör så kan du aldrig lyckas ta bort dig själv ur mitt hjärta! Och du har mitt hjärta i din hand och jag kastade nyckeln för länge sen.. Kommer nog aldrig mer kunna vara glad.. Men jag får helt enkelt leva med det! Vill inte ha någon annan än dig men får jag bara ha dig som min vän så nöjer jag mig! Men du sa förut att du aldrig mer ville träffa mig men jag hoppas du ångrar dig!!! Jag hoppas att du ångrar dig och kommer tillbaka till mig som en vän! Vänner skiljs aldrig!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!