Hmmhmm

Igår så kolla jag och Linn På Andra Avenyn tillsammans,.. Fläska i oss Chips och det med =).. Super kul att träffa henne igen.. Var ju ett tag sen nu sist.. Idag så sov jag till kl 11 =).. Sen följde jag med mamma ut med hundarna.. Sen så åkte vi till NetonNet och till Ö&B.. Hehe.. Sen efter det en sväng till Tannefors affären.. Sen nu är vi hemma. Vet ej vad som händer idag... Ingenting tror jag väl! Imorn kanske det blir skolan beror på om jag orkar.. E så trött på skolan hehe.. Vet ej om jag skulle träffa Linn en sväng sen med =)... Annars vet jag inte vad jag ska göra! Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!