Hos Gustaf (min ängel)



Sitter hos den här skönheten =).. Han är just nu och hämtar sin bror vid stationen han kommer hem från Norge idag :p.. Kulkul.... Vet ej vad som händer idag.. Bara ta det lungt.. Gustaf var jätte gullig förut.. Bad mig att lägga mig precis bredvid han och sen tog han upp täcket så jag skulle ligga under det med :P.. Ass gullig så låg vi så ett tag.. Han låg bakom mig hehe.. Sen så åkte han och hämta sin bror nu.. Ska väl se på någon film hoppas jag.. Han skulle köpa chips till mig =).. Göttans.. Ska sova här tills imorn.. Vet ej vad som händer imorn sånt som märks.. Hoppas på mer mys sen med min lilla ängel som jag nu kallar han ist för pojkvänn eftersom vi inte är tillsammans :P.. Pusspuss på denna dagen<3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!