Kväller

Jahop.. Idag när han kom hem från jobbet så somnade han typ direkt.. Lilla killen då var så trött.. Sen så beställde vi mat som vi åkte och hämta.. Mitt sluta röka gick inte så bra.. Gustaf köpte ett cigg paket till mig förut =).. Nu ligger han här bredvid och nästan sover.. Han ska ju jobba imorn.. Iallafall när vi hade ätit så vart det massa myss=).. Sen förut så sa han att jag inte hade någon sida här.. Då vart jag ledsen och det kom några tårar sen så läste jag gammla sms från Gustaf då kom det ännu mer tårar.. Så kalla han mig tjutas och jag vart tjurig så fråga han varför jag grät.. Då sa jag för du sårar mig.. Sen efter ett tag så sa han hoppa över till din sida jag bara jag har ju ingen sida.. Så ... Han bara jo det har du.. Det vet du.. Jaa det vet jag väll.. Sen iallafall så sa han tjutas och jag vart arg och tänkte klä på mig.. Då så håller han om mig så jag inte kan röra mig och jag försöker ta mig loss så efter typ 5 minuters kamp så hör vi bara krasch.. Haha då hade ett glas åkt i golvet.. Uppsiduppsi.. Hehe.. Jag börja givetvis ass skratta.. Haha.. Han bara jag har bott här över ett och ett halvt år och jag har aldrig lyckats ta sönder ett glas.. Jag bara nu har du det.. Haha.. Fast det var ju bådas fel.. Så vi hjälptes åt att ta upp glasbitarna.. Sen så hämta jag dammsugaren och dammsuga upp småglasen.. Hehe.. Nu kollar jag lite halvt på simpsons.. Hehe ska väll lägga mig och klia Gustaf i håret eller nått så jag med kan bli trött.. Hehe.. Annars idag har jag inte gjort mycket.. Kollat på New in Town.. Ass bra film.. Sen har jag kollat lite på tingeling och den förlorade skatten.. :P.. Sen lite på flickan och räven hehe.. Ska väll slå på någon film som jag själv har på datan.. Simpsons slutade nu.. Hehe.. Så ska gå och stänga av Gustafs skärm.. Hehe.. Imorn så skulle vi prata med min läkare om medicinen.. Hehe.. Får se vad dom säger.. Sen på Onsdag så är det ju möte i skolan.. Ska bli väldigt intressant och se vad dom säger för räknade ut förut att jag inte vart i skolan på 5 veckor då om man räknar med lovs veckan hehe.. Tror inte dom är så glada på mig .. Men men det är ju bara mig själv jag kan skylla.. Och tanken på att jag kanske inte får träffa Gustaf igen för ens efter helgen gör mig dyster.... Hehe.. Får se hur det går... Ska fråga han imorn om jag inte kan komma på torsdag.. Hehe.. Aja får se vad som händer.. Ska ut och röa en snabbis sen ska jag försöka sova iallafall.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!