Längtan efter nått bra

Igår så gjorde jag inte alls för mycket.. Satt här typ hela dagen.. Det läskigaste igår kväll var att jag gick o tog en cigg av mamma läste anvissningarna på sömntabletterna om man kunde få kramp.. Sen när ja hade rökt typ halva ciggen så släcker ja den och ska gå o lämna den till mamma då mitt i allt så tuppa jag av:O.. Vet inte varför.. Men läskigt var det.. Jag slog tydligen i huvudet i min dörr och i damsugaren.. Så idag har ja lite ont i pannan och i ena axeln.. Men men vet inte vad det kan bero på.. Idag har jag inte gjort mycket.. Kollat lite på tv.. Vet inte vad som händer heller.. Vill träffa Gustaf! Vill att han och jag ska hitta tillbaka till varandra då vi var som nykära.. Eller jag e ju fortfarande kär i han men vill att han ska få tillbaka sina starkaste känslor för mig!.. Vill att det ska vara han och jag på riktigt inte bara i min dröm! Jag får helt enkelt låta tiden utvissa vad som händer.. Varför ska jag just bli den som inte kan få den jag vill ha.. Och vad gjorde jag för fel för att han skulle dumpa mig? Längtan efter nått bra är vad jag gör!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!