Lördag skitdag

Hejsan.. Igår så var jag hos mamma.. Sen vid 11 typ så gick jag ut och träffa Timmy och gick runt lite.. Sen idag så har jag vart hos mormor på släktträff.. Sen efter det så åkte jag till älsklingen .. Sandra skjutsade mig ditt.. Inte lika kul där.. För han gjorde slut.. Så nu sitter jag hos Macke och Erica.. Ska sova här inatt.. Skulle träffa älsklingen i veckan.. Han kommer alltid vara min älskling oavset vad.. Jag älskar han mest av allting.. Och jag hoppas att det löser sig och att det blir han och jag igen för vi skulle fira 8 månader på fredag.. Är så jävla ledsen men det kanske inte syns.. Men fejkar mitt yttre med att låtsas vara glad.. Men de skönaste är att jag och Gustaf fortfarande ska träffas och sådär =).. Jag älskar dig mest Gustaf Emanuel Danielsson<3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!