Lördagkvällen

Hejsan.. Idag då så gick jag upp och följde med mamma ut med Jack och Tess.. Sedan så följde jag med mamma ner till Catrin och hjälpte henne och hänga upp lite gardiner och sånt.. Fick en peng för det =).. Och pengar behövs det ju alltid =).. Hehe.. Sen så följde jag med mamma ner till tvätten.. Och där luktade det avlopp och typ gammalt skit fy fan höll på att spy :/.. Usccch.. Hehe träffa Jenny en sväng nyss när jag skulle följt med mamma ut med Tess men stanna en sväng och prata med Jenny hon skulle till sin bror om ett tag.. Trevligt.. Själv nu är jag hemma vi skulle välla beställa någon mat hoppas jag på =).. Sen ska jag välla vara med Tina Gumman!=).. Hehe.. Vi skulle väll köpa Chips och det och kolla på film =).. Hehe nu skrev Tina att Krille skulle komma sen med.. Hehe.. Trevligt med mer folk ju =)... Hehe .. Ska välla hoppa in i en Dusch snart med.. Ska bara beställa Pizza och det =).. Gustaf kommer ju hem imorn. Får se om man får träffa han då eller inte.. Men jag hoppas att jag får göra det iallafall saknar han den lilla rackaren=).. Nej nu ska ja fan beställa vad mamma än säger :P.. Haha.. Hon får betalla ändå.. Hehe.. Men får hoppas ja får träffa min plutt imorn iallafall.. Skulle ju bli lyckat om jag fick det faktiskt.. Kan skriva mer sen.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!