måndag kväll

Sitter här framför datan som jag har gjort hela dagen.. Hehe.. Ibland fattar jag inte vad det är för fel på en person.. Åt mat nyss och sen efter ja ätit kollar ja här på datan och ser att han tagit bort mig som vänn på facebook?? :@ Ofta.. Är skapligt irriterad hehe.. Fast fast ska ju till han imorn hoppas han är lite snällare då!.. Han svarar ju inte på sms eller på msn.. Shit the same känns det som.. Ska röka nu snart så jag lugnar ner mig!.. Vill till Affären vill ha godis.... Blir sjukt arg på han.. Fattar inte varför han tar bort mig helt utan anledning.. Men men.. Skiter i vilket.. Han kan ju leva sitt liv i selebat eller hur fan det stavas.. Som han redan gjort hittills.. Han kan ju leva själv med sin dator!.. Aja pallar inte bry mig så mycket mer faktiskt.. Är glad att vi är vänner i verkligheten iallafall..Hälldre vänner i verkligheten än på facebook men blir bara så jävla ledsen.. Men men.. Som sagt så ska jag ut och röka nu snart.. Idag åt vi Pommes med Lövbiff och biarnesesås. Jätte gott.. David är här nu med... Aja ska gå och ta min eftermaten ciggaret.. Får se om ja skriver mer sen!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!