Måndag och hemma

Okej i lördags så åkte ju jag och mamma upp till psyk.. Dom höll kvar mig där tills idag då jag fick komma hem =).. Tjoho.. Fick inte ha mobilen mer en två timmar om dagen och inte röka när man ville heller.. Så det är skönt att vara hemma.. =).. Idag vet jag inte vad som händer..Ingenting.. Imorn vet jag inte vad som händer heller.. Blir väll skolan...

Ilördags var jag ävem ute hos Gustaf och hämtade mina saker.. han bad om ursäkt för de han hade skrivit på fredagen..Så pussa han mig massa och grejer.. Och så sa han att han kommer sakna/ saknar min rumpa :P.. Ska träffa han ngn dag i veckan nu =)=).. Hoppas det blir bra mellan oss igen.. Vi skulle iaf vara vänner! =) Och det känns jätte bra! Och även bra att han bad om förlåtelse! Och det gjorde så jag genast mådde bättre =).. Han ville ju även ha kvar kortet på mig. Och det måste ju betyda något. Så sa han att bara för att han inte älskar mig längre så gillar han mig.. =) Pusspuss

Nu har ja vart en sväng med mammsen =).. Vi ska beställa mat snart =).. Funderar på att vara hemma imorn från skolan och bara sova ut.. Efterso man vart väckt innan 8 på morgonen där.. Så e ganska trött.. Och har även fått sömntabbletter nu.. Pusspuss

 Skriver mer sen.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!