Måndag

Igår så åkte älsklingen till T och jag Åkte en sväng till A ... Trevligt att träffa henne igen.. Var ett tag sen nu..  Sen när vi kom hem vart det massa mys och gos.,. Vi kollla på film och jag klia han på ryggen, huvudet och lite överallt.. Sen så maserade jag honom med =).. Han tyckte det var jätte skönt :P... Imorse så vaknade jag upp bredvid älsklingen ! Jätte mysigt =).. Och idag behövde jag inte ens följa med han ner till dörren och säga hej då för han var jätte gullig och istället så kom han ner till mig i sängen och pussade mig hej då och sa att han älskade mig =).. Jätte gulligt tycker jag =).. Sen fråga jag han om jag fick komma ut till han sen igen då sa han gör det =)=)=).. Så ska till skolan om ett tag., Sen när den är slut så ska jag tillbaka ut hit =)=).. Är jätte glad för det =).. Och jag hoppas han och jag myser väldigt mycket då =).. *Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!