Onsdag kväll

Hejsan.. Jag och Gustaf kolla på någon film förut rätt så bra.. Nu sitter jag här och äter popcorn och dricket coca cola.. =).. Gött som fan... Mina cigg e ju slut så får äta popcorn istället.. Imorn e jag själv hemma hela dagen.. Mamma ska ju till Jönköping med Bengt.. Kul att vara hemma själv.. NOOOOT.. Men men får se hur det går har ju Tess hemma med.. Så henne får jag gå ut med då och då iallafall.. Kul med en hund som sällskap iallafall.. Juste glömmde kråkan också haha... Och min katt är ju hemma nu med som varit borta i ett antal dagar.. Får hoppas den inte går ut igen är ju ett helvete att få in den.. Nu tror jag att Gustaf ska sova.. Så jag ska nog med försöka att sova... Men men jag skriver mer imorn.. Godnatt
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!