Onsdag morgon

Hejsan mamma ringde och väckte mig nyss... Ska snart åka ivägg med min kontaktperson och träffa mamma och dom.. Vi skulle äta på McDonalds ville jag och mamma så hoppas vi gör det med.. Sen så ska jag hem hit igen till Gustaf och se när han slutar.. Han skulle ju köpa saker till bilen idag.. Hoppas han kommer hem innan... Aja skriver mer sen ska fixa mig lite.. Pusspuss


Nu är Gustaf hemma.. Han sitter och spelar.. Jag kollar runt lite på internet.. Förut så kollade jag på 3 filmer..
Den första heter Bride Wars.. Den andra i love you man.. Och den tredje Four Christmases... Ass bra filmer.. =).. Sen när Gustaf kom hem så åkte vi till affären han handlade lite.. Macke ringde förut också och fråga om jag kunde ta deras hund Jack imorn tills på Lördag.. Visst kan jag göra det =).. Han är ju så liten och gullig så mig stör det inte..Hehe.. Idag vet jag inte vad jag och Gustaf ska göra.. Har en cigg kvar tills jag vet inte när.. Men men får försöka hålla mig så länge jag kan fast jag är jävligt röksugen nu.. Vi ska väll kolla film sen tror jag.. Gustaf tyckte jag somna tidigt igår.. Konstigt då när jag hade tagit sömntablett.. Hehe.. Vi åt på McDonalds förut och fy fan så trött jag var är även nu med.. Har varit hela dagen.. Men men ska nog gå ut och ta mig ett bloss nu.. Hehe.. Håller på och ladda ner lite mer film nu.. Hitta en extra internet kabell så båda kan sitta och nörda framför datan.. Hehe.. Skriver mer ikväll eller imorn.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!