Onsdag v 45

Idag har jag vart i skolan en sväng.. Hosta som fan.. Hade utvecklingssamtal.. Det gick väll rätt så bra. Dom sa att jag varit borta rätt så mycket och sådär.. Och att vi skulle ha elevrådskonferans.. Möte med rektorn och det där om att ja måste börja va mer i skolan annars skickar dom in lapp till csn och det vill ja då fan inte... Så skulle vi även prata om då om jag kunde praktisera istället för att var i skolan och typ vara i skolan 3 dagar i veckan och plugga kärnämnen.. Hoppas det blir så! Idag blir det bara att ta det lungt.. Känner mig inte ett dugg bra!
Kom nyss hem från motala.. Pappa jag och David var där en sväng och kolla runt lite.. Nu blir det att bara ta det lungt.. Den första snön kom ju imorse med =)=).. Och nu har den börjat lägga sig på backen =)=)

Var nere i borensberg för ett tag sen och köpte pizza.. Bjöd pappa och David på en som dom delade på.. Gott =)=).. Nu sitter jag här.. Har nästan damp för Gustaf svarar mig inte..
Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!