seg dag

Idag har jag vart på begravning.. Fint var det.. Åkte hem till mamma efter det.. Sen följde jag med Erica efter Kimberly.. Sen följde jag med dom hem.. Åt pizza nyss =).. Gott var det för var svin hungrig.. Åt upp hela pizzan så mår nästan illa nu.. Men men.. Saknar Gustaf men hoppas han är hemma i helgen så man kan åka ut till han någon dag i helgen.. Är ju ledig nu på måndagar med =) Tjoho =)=).. Har ju inte vart i skolan på två veckor eller var på svenskan och mentorstiden förra veckan.. Men men ska börja sköta den.. Vill till Gustaf!!!!! Vill ha tillbaka dig älskling.. Imorn är det 3 månader och för min del så är det fortfarande du och jag!  Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!