snart

Snart dags att gå upp.. Klockan är redan 04:57... Upp om några timmar.. Pratar med Tina i telen.. Har snackat i en timma och 7 minuter.. =).. Trevligt att prata med gumman var länge sen nu.. Kolla sista avsnittet på Stallkompisar förut.. Höll på att somna då.. Sen sluta den men det kommer väll upp fler eftersom det är en serie.. Kollar på dom på svt.se.. Haha.. Sen efter det gick jag och rökte.. Sedan efter det så kolla jag på Mean Girls och åt Chips =).. Smaskigt.. Ass bra film är det! Sen gick jag ut och rökte och berätta för mamma vad fimen handla om. =).. Hon sa att det var ju precis om oss själva (jag och mina vänner) Och hon undra även om det var vi som spelat in filmen haha.. Men men.. Sen fick jag ett samtal av en person under filmen som sa lite saker.. Men tror faktiskt inte på det om jag ska vara ärlig.. Men men.. Får se om personen vågar säga det framför mig mellan 4 ögon.. Då kanske jag kan tro på det.. Men men får väll se! Imorn blir det iallafall att vara med Tina och Glo film och sådant =).. Riktigt trevligt ska vi ha faktiskt!!! Länge sen vi hitta på något och var med varandra.. Så ska bli riktigt kul faktiskt =).... Idag är det Lördag så imorgon är det Söndag och det innebär att Gustaf kommer hem =)=).. Hoppas jag får träffa han då =)=).. Nu ska jag väll sätta på en film sedan somna till den hoppas jag på!!!! =).. Måste faktiskt börja sova tidigare.. Nästa vecka blir det nog att börja gymma =).. Ska ju ha möte med soc på måndag så ska prata med henne då =)... Hoppas på att få gymkort av dom =).. Fan vad jag ska träna då =).. Sluta röka ska jag med göra tills på Måndag har bestämmt mig för det! Fick även papper från pliktverket idag om att jag inte kommit in på Lumpen haha som om jag skulle pallat det ändå? Nej....

Kom och tänka på en sak mitt i allt och det är att du vet att jag alltid finns för dig och jag vet att C är stark och klarar av det här! Gumman jag finns för dig vilken tid på dygnet som helst! Bara ringa eller vad som! Jag älskar dig ställer allltid upp på dig gumman!

Iallafall så vill jag inte ta lumpen.. Så vilken tur att jag inte kom med haha skulle aldrig pallat det!.. Aja nu ska jag sova... Skriver mer sen ! Pussss

kl är nu 05:18
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!