Söndag kväll

Jahop.. Blev inte att åka till Gustaf idag... Han var kvar i Oskarshamn och skulle hem imorn.. Han skulle åka vid 5 därifrån så han hinner till jobbet.. Men jag skulle få sova hos han imorn istället.. Och det får ju då bli efter Socmötet som är kl 4.. Vet inte hur lång tid det håller på.. Får se.. Får inte bli för länge bara för då lär jag få rycket.. Vill ju träffa Gustaf vadfan.. Jävla skit bil han ska hålla på med... Men men.. Funderar på att ringa och väcka Tina.. Se vad hon gör.. Annars blir det väll bara att vara hemma idag och inte göra någonting.. Mina grattis sms är slut också och det är skapligt irriterande vill jag lova.. Vill ju kunna smsa med Gustaf! Och alla andra med för den delen.. Blir fan sjuk på detta..Börjar få ont i vänster knä med så det bara sjunger om det.. .. Jävla fel på mina knän men dom hitta ju inget.. Nej nu ska jag göra ingenting alls! Hejs

Killar & Bilar = Perfekt par
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!